630022 ABSZACISK HAMULC. FIAT DUCATO 98- (+ABS) PP
Średnica tłoka [mm] | 44 |
system hamulcowy | BREMBO |
Średnica tłoka 2 [mm] | 48 |
sparowany numer artykułu | 630021 |
Ciężar [kg] | 5,15 |
Materiał | Żeliwo szare |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
Liczba połączeń | 1 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 196 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
42SKV872ZACISK HAMULCA
PRZÓD PRAWY, JUMPER,DUCATO,BOXER, Z ABS
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
system hamulcowy | BREMBO |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 196 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 42SKV871 |
Ciężar [kg] | 4,94 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Średnica 1 [mm] | 48 |
Średnica 2 [mm] | 44 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
FCL694636 FERZACISK HAMULCA TARCZOWEGO PRZÓD P PASUJE DO: CITROEN JUMPER I FIAT DUCATO PEUG
Ciężar [kg] | 5,2 |
Liczba cylindrów | 2 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk pływający |
Gwintowana złączka | M10X1 |
Materiał | Stal |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
system hamulcowy | BREMBO |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 44 |
Rozmiar gwintu 1 | M10X1 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 160 |
sparowany numer artykułu | FCL694635 |
Długość opakowania [cm] | 31,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 19,7 |
Wysokość opakowania [cm] | 14,9 |
Średnica tłoka [mm] | 48 |
Średnica tłoka 1 [mm] | 44 |
GH-431956HZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY
FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER 1994-2002 [44/48MM]
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
sparowany numer artykułu | GH-431956V |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy) |
Średnica tłoka 1 [mm] | 44 |
Średnica tłoka 2 [mm] | 48 |
Materiał | Żeliwo |
system hamulcowy | BREMBO |
niewymagany zwrot starej części |