BDC5445 QHTARCZA HAMULC. KIA PICANTO 04-
-
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
średnica zewnętrzna [mm] | 241 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 18 |
Minimalna grubość [mm] | 16 |
Wysokość [mm] | 48,8 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
Liczba otworów | 4 |
BG3935TARCZA HAM. KIA
PICANTO 04- TYŁ
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Liczba otworów | 4 |
średnica zewnętrzna [mm] | 241 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 18 |
Minimalna grubość [mm] | 16 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62,2 |
Wysokość [mm] | 49 |
BG3935CTARCZA HAM. HYUNDAI
MALOWANA I10, KIA PICANTO
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Liczba otworów | 4 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02C0277/2269 |
Powierzchnia | pokryty |
średnica zewnętrzna [mm] | 241 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 18 |
Minimalna grubość [mm] | 16 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62,2 |
Wysokość [mm] | 49 |
DDF1268 FERKPL. TARCZ HAMULCOWYCH (2 SZT.) PRZÓD L/P PASUJE DO: HYUNDAI I10 I, I10 II KIA
Wysokość [mm] | 48,9 |
Ciężar [kg] | 8,21 |
Średnica otworu [mm] | 62,2 |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 18 |
Minimalna grubość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 241 |
Liczba otworów | 4 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62,2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 100 |
Powierzchnia | naoliwione |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Jednostka ilości | Zestaw |
Informacja uzupełniająca | bez śrub |
Długość opakowania [cm] | 24 |
Szerokość opakowania [cm] | 24 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,6 |
DDF1268C FERKPL. TARCZ HAMULCOWYCH (2 SZT.) PRZÓD L/P PASUJE DO: HYUNDAI I10 I, I10 II KIA
Wysokość [mm] | 48,9 |
Ciężar [kg] | 4,11 |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 18 |
Minimalna grubość [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 241 |
Liczba otworów | 4 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 62,2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 100 |
Powierzchnia | pokryty |
Jednostka ilości | Sztuka |
Informacja uzupełniająca | bez śrub |
Długość opakowania [cm] | 24 |
Szerokość opakowania [cm] | 24 |
Wysokość opakowania [cm] | 11,6 |