0
00
00000| Oś przednia, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | GH+353203H |
| Producent | GH |
| Opis | amortyzatorMAZDA 3, 5 11.2003-> |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| sparowany numer artykułu | GH+353203V |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | GH-694702 |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
0
00
00000| Oś przednia, Oś przednia, z lewej | |
| Kod towaru | GH+353203V |
| Producent | GH |
| Opis | amortyzatorMAZDA 3, 5 11.2003-> |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| sparowany numer artykułu | GH+353203H |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | GH-694702 |
| Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
00
00000
00000| Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 2518GR |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | amortyzatorB32T34700C |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Długość [mm] | 502 |
| Długość 2 [mm] | 327 |
| Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| Średnica 1 [mm] | 52 |
| Średnica 2 [mm] | 32 |
| sparowany numer artykułu | 352518070200 |
| Rodzaj resorowania | dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi |
0
00000
00000| Oś przednia | |
| Kod towaru | JGM6090T |
| Producent | TRW |
| Opis | amortyzator |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
| system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
| Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
| Średnica [mm] | 52 |
| Długość 1 [mm] | 506 |
| Długość 2 [mm] | 328 |
| Średnica korbowodu [mm] | 22 |
| Liczba na oś | 1 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
