CAL10151ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0066 |
Liczba żeber | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL10151GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0066 |
Liczba żeber | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL10151RSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0066 |
Liczba żeber | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | RS |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
210464 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LIG |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 78 |
210464A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LIG |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210464 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 78 |