A4047Alternator
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | 63321165 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A4047PRALTERNATOR REMANUFACTURED AS-PL ALTERNAT
A9261SALTERNATOR BRAND NEW AS-PL ALTERNATOR
0986039501ALTERNATOR REG.
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Rodzaj mocowania | montowanie kołnierza |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 54 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Zacisk | B+(M6),D+(6,3) |
Długość [mm] | 162 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL21119GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | LETRIKA |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | FIAT |
CAL30110ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | MARELLI |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | FIAT |
CAL30110GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | MARELLI |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | FIAT |
CAL30110OSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | MARELLI |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | OS |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | FIAT |
CAL30110RSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ograniczenia producenta | MARELLI |
ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | RS |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | FIAT |
210023 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | B+D+ |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 53 |
210023A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | B+D+ |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 53 |
MAN382ALTERNATOR FIAT
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
MQA893ALTERNATOR FIAT
Rodzaj alternatora | dla alternatora |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
5530036 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | B+,D+ |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | nie dla rolki paska napędowego |