CAL15127ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0066 |
Liczba żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7320 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | BMW |
Producent | OPEL |
Producent | ROVER |
CAL15127GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0066 |
Liczba żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7320 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | BMW |
Producent | OPEL |
Producent | ROVER |
CAL15127RSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0066 |
Liczba żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7320 |
Wersja | RS |
Producent | BMW |
Producent | OPEL |
Producent | ROVER |
210669 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+61E15 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 5 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 68 |
210669A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+61E15 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 5 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 68 |
8EL 011 711-551ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA45031ALTERNATOR REGENEROWANY BMW/OPEL 14V 150A
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | li 95 |
Liczba żeber | 5 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
5515351 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+,61E,15 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 5 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
439252 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 35 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,51 |