CAL25107ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | CPA0008 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Złącze / klema | ze złączem dla czujnika prędkości obrotowej |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | FORD |
CAL25107GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | CPA0008 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Złącze / klema | ze złączem dla czujnika prędkości obrotowej |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | FORD |
210060A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
ID wykonania wtyczki | B+D+ |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Gwintowana złączka | 17-M17 |
210259A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
ID wykonania wtyczki | B+D+W |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36 |
8EL 011 710-931ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
8EL 012 427-401ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 65 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
8EL 012 427-621ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
8EL 012 428-881ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
niewymagany zwrot starej części | |
Liczba rowków | 3 |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
8EL 012 429-941ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Ø koła pasowego [mm] | 69 |
niewymagany zwrot starej części | |
Liczba rowków | 1 |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA36060ALTERNATOR REGENEROWANY FORD 14V 55A
Pozycja / stopień | re 60 |
Liczba żeber | 3 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Złącze / klema | ze złączem dla czujnika prędkości obrotowej |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ø koła pasowego [mm] | 70 |
MRA66462ALTERNATOR REGENEROWANY ROVER 14V 55A
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | re 60 |
Liczba żeber | 1 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Ø koła pasowego [mm] | 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
5525111 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Gwintowana złączka | 17-M17 |
ID wykonania wtyczki | B+,D+ |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
5525256 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36 |
ID wykonania wtyczki | B+,D+,W |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 62 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |