0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 523522 ABS |
Producent | A.B.S. |
Opis | zacisk hamulca |
Średnica tłoka [mm] | 48 |
system hamulcowy | TRW |
sparowany numer artykułu | 523521 |
Ciężar [kg] | 2,84 |
Materiał | Aluminium |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 116 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | 131-04-950 ABA |
Producent | ABAKUS |
Opis | zacisk hamulca |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
system hamulcowy | GIRLING |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Średnica tłoka [mm] | 48 |
sparowany numer artykułu | 131-04-949 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | 45SKV302 |
Producent | ESEN SKV |
Opis | zacisk hamulcaPRZÓD PRAWY, CITROEN AX C15 ZX PEUGEOT 205 309 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
system hamulcowy | GIRLING |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 116 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 45SKV301 |
Ciężar [kg] | 2,5 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 48 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
0
0
0
Kod towaru | FCL691894 FER |
Producent | FERODO |
Opis | zacisk hamulca |
system hamulcowy | GIRLING |
Typ zacisku hamulca | Zacisk pływający |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 82 |
Średnica tłoka 1 [mm] | 48 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 10 |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 48 |
Materiał | Aluminium |
sparowany numer artykułu | FCL691893 |
Ciężar [kg] | 2,65 |
Liczba cylindrów | 1 |
Gwintowana złączka | M10X1 |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Rozmiar gwintu 1 | M7X1/M10X1 |
Długość opakowania [cm] | 19,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 15,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 12 |