RX4898121A0ZACISK HAMULC. MERCEDES SPRINTER 06- LEWY PRZÓD
Średnica tłoka [mm] | 48 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Materiał | Żeliwo |
Kolor zacisku hamulcowego | szary |
system hamulcowy | BREMBO |
sparowany numer artykułu | RX4898122A0 |
23SKV161ZACISK HAM.SPRINTER 3TPRZÓD/L/
02E615101,0034208583 SPRINTER 06->
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
system hamulcowy | BRAMBO |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 196 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 23SKV162 |
Ciężar [kg] | 5,4 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 28 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 48 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
artykuł alternatywny | 78SKV611 |
178756 FEBBRAKE CALIPER
sparowany numer artykułu | 178757 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 48 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
Nowa część | |
Materiał | Żeliwo |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 4,365 |
6506168 SASZACISK HAM. #N/D
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
system hamulcowy | BREMBO |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy) |
dla numeru OE | 0044205583 |
sparowany numer artykułu | 6506169 |
631456 HPZACISK HAM. PRZOD LEWY
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 28 |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 300 |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
system hamulcowy | BREMBO |
Informacja uzupełniająca | z zaworem odpowietrzającym |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 631 455 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z żeliwa |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy) |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 48 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |