15892 ABSTARCZA HAMULC. MERCEDES MB100 88-95
średnica zewnętrzna [mm] | 238 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 16 |
Wysokość [mm] | 79,1 |
Felga, liczba otworów | 5 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
średnica piasty [mm] | 180 |
Ciężar [kg] | 6,18 |
0986478357TARCZA HAMULC. MERCEDES MB100 88-95
średnica zewnętrzna [mm] | 238,3 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 16 |
Minimalna grubość [mm] | 14,5 |
Wysokość [mm] | 79 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Średnica otworu centrującego [mm] | 102 |
Liczba otworów | 5 |
Powierzchnia | naoliwione |
Średnica otworu do [mm] | 17 |
BS-0820 OPTTARCZA HAMULCOWA MERCEDES-BENZ : 100 Box (631), 100 Bus (631), 100 Platform/C
Strona zabudowy | Oś przednia |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 16 |
średnica zewnętrzna [mm] | 238 |
Wysokość [mm] | 79 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 102 |
Minimalna grubość [mm] | 14,5 |
Wzór otworów/liczba otworów | 5/5 |
DF2579ZASTĄPIONA PRZEZ DF2579S
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 239 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 16 |
Minimalna grubość [mm] | 14,5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 102 |
Liczba otworów | 5 |
Wymiar gwintu | M14 x 1.50 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
DF2579STARCZA HAMULC. MERCEDES MB100 88-95
Powierzchnia | lakierowany |
Wysokość [mm] | 79 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 239 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 16 |
Minimalna grubość [mm] | 14,5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 102 |
Liczba otworów | 5 |
Wymiar gwintu | 17,0 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
Kolor | czarny |
30-40040 VAITARCZA HAMULC. SSANGYONG
Strona zabudowy | Oś przednia |
Felga, liczba otworów | 5 |
Wysokość [mm] | 79 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 16 |
Minimalna grubość [mm] | 14,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 238,5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 102 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
Wysokość piasty tarczy hamulcowej [mm] | 63 |