8DD 355 115-341TARCZA HAM. MALOW. PRZ. AC HO
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 262 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 21 |
Wysokość [mm] | 47,1 |
Minimalna grubość [mm] | 19 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 141,2 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 64,2 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/09 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 12,8 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 5,2 |
Techniczny numer informacyjny | 54758PRO |
92175800 TXTTARCZA HAMULCOWA CLASSIC P HONDA CIVIC
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 262 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 21 |
Wysokość [mm] | 47,1 |
Minimalna grubość [mm] | 19 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 141,2 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 64,2 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/09 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 12,8 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 27,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 27,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 12,2 |
Ciężar [kg] | 5,2 |
92175803 TXTTARCZA HAMULCOWA PRO (POWLEKANA) P HOND
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 262 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 21 |
Wysokość [mm] | 47,1 |
Minimalna grubość [mm] | 19 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 141,2 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 64,2 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/09 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 12,8 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 27,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 27,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 12,2 |
Ciężar [kg] | 5,2 |