210474 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+COM,DFM |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 76 |
210474A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+COM,DFM |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 76 |
210474R ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+COM,DFM |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 76 |
439486 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,21 |