00
00000| Kod towaru | EOS-8537 KAV |
| Producent | KAVO PARTS |
| Opis | sonda lambda |
| Długość [mm] | 330 |
| Wymiar gwintu | M18x1.5mm |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
00
0000
00000| Kod towaru | ADBP700022 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,079 |
| uwzględnić informację serwisową |
00
00000
00000| Kod towaru | 175847 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,079 |
00
000
00000| przed katalizatorem, z przodu | |
| Kod towaru | ESL-SU-005 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambdaSUZUKI JIMNY 1.3 (VIN VSE,VIN JSA) 2001-,GRAND VITARA 1.6 1998-/REGULACYJNA/ |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Numer seryjny | ESL-SU-005 |
0
0000
00000| Kod towaru | 33 10 6770 |
| Producent | SWAG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,079 |
0
0
00000| Kod towaru | 64-76-0001 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 165 |
| Kolor wtyczki | biały |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Liczba zestyków | 4 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 18213-65D50 |
| Długość [mm] | 270 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
