
00
0000
00000| Kod towaru | ADG07041 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258986602 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda4-PRZEWODOWA 760MM |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258986712 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 440 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0
0000
00000| Kod towaru | 77678 FAE |
| Producent | FAE |
| Opis | sonda lambda96394003 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
00
00000
00000| Kod towaru | OSM074 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda19209818 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość [mm] | 415 |
| Długość przewodu [mm] | 415 |
| sonda lambda | ogrzewana |
00
000
00000| przed katalizatorem, za katalizatorem | |
| Kod towaru | ESL-DW-017 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambdaCHEVROLET AVEO 1.4 2005-,KALOS 1.4 2005-,LACETTI 1.8 2005-/REGULACYJNA,DIAGNOSTYCZNA/ |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
000
00000
00000| Kod towaru | 7.05271.52.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
0
0
00000| Kod towaru | 40-76-0019 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 225 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba zestyków | 4 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 08 55 380 |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
