
000
000
00000| Kod towaru | ES21519-12B1 |
| Producent | DELPHI |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 650 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
000
000
00000| Kod towaru | 1.998.176 EPS |
| Producent | EPS |
| Opis | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.008 |
00
00000
00000| Kod towaru | 175850 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ciężar [kg] | 0,106 |
00
00000| Kod towaru | 81623 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| dla numeru OE | 80A906265 |
00
00000| Kod towaru | 81623E MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Jakość | OE EQUIVALENT |
| dla numeru OE | 03C906262AA |
0
0000
00000| Kod towaru | 33 10 3138 |
| Producent | SWAG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ciężar [kg] | 0,106 |
0
0
00000| za katalizatorem | |
| Kod towaru | 10-76-0010 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| dla numeru OE | 03C 906 262 BF |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 240 |
| Długość całkowita [mm] | 380 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
