A0631PRALTERNATOR AS-PL
140A, A1 1.4/1.6/2.0 TDI/2.0 TFSI quattro (8X), Q3 2.0 TDI (8U), Alhambra 2.0 TDI (710), Ibiza V 1.4 TDI (6J 6P), Toledo IV 1.4 TDI (KG), Rapid 1.4 TDI (NJ3), Caddy III 1.6/2.0 TDI (2C), Caddy IV 1.6/2.0 TDI (SA), Polo 1.4 TDI (6R), Scirocco 2.0 TDI (137)
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Jakość | PREMIUM LINE |
Część wymienna bez kaucji |
F000BL08F7ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56,2 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10078GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 6800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | AUDI |
Producent | VW |
209288 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | B+COM |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 48,5 |
216228 ERAREGULATOR NAPI?CIA
Napięcie [V] | 14,3 |