F00HL00239SONDA LAMBDA MITSUBISHI
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 550 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986507 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
09SKV904SONDA UNIWERSALNA 4 PRZEWODY
1V 4OHM 2XBIAŁY 1XSZARY 1XCZARNY MASA NA OBUD.
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
ADBP700031 BLPSONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,089 |
uwzględnić informację serwisową |
175876 FEBSONDA LAMBDA MITSUBISHI
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,089 |
33 10 3158SONDA LAMBDA MITSUBISHI
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,089 |
368500 VALSONDA LAMBDA MITSUBISHI
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 650 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
37-76-0003CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. VOLVO
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Długość przewodu [mm] | 640 |
Ciężar [kg] | 0,15154 |
dla numeru OE | 360182 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba zestyków | 4 |
Długość [mm] | 750 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |