CAL15256ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | CPA0155 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 65 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | AUDI |
CAL15256GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | CPA0155 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 65 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | AUDI |
101526 FEBALTERNATOR VW
078903016R
8EL 011 710-711ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 64 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
200030 VALALTERNATOR REGENEROWANY - CORE-FLEX
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | L 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 65 |
Technika połączeń | B+ |
Ciężar [kg] | 6,688 |
439392 VALALTERNATOR AUDI
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | R 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 66 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Technika połączeń | B+ |
Ciężar [kg] | 6,9 |