0
0
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 25-012 GTB |
| Producent | GT-BERGMANN |
| Opis | mocowanie amortyzatora |
| dla numeru OE | 1526778 |
| dla numeru OE | 8V51-3K155-BA |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Liczba na oś | 2 |
00
000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 37048 IMP |
| Producent | IMPERGOM |
| Opis | mocowanie amortyzatora.. |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Masa [g] | 418 |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska |
00
00000
00000| Oś przednia | |
| Kod towaru | 2656084 SAS |
| Producent | SASIC |
| Opis | mocowanie amortyzatora |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
| dla numeru OE | 1526778 |
00
000
00000| Oś przednia | |
| Kod towaru | TED73820 TED |
| Producent | TEDGUM |
| Opis | mocowanie amortyzatora |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Ciężar [kg] | 0,52 |
| wymagana liczba | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
00
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 304164 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | mocowanie amortyzatora |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Liczba na oś | 2 |
| zalecane rozszerzenie naprawy, patrz lista akcesoriów | |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
| Zamiana tylko w parach | |
0
000
00000| Oś przednia | |
| Kod towaru | 25-0663 VAI |
| Producent | VAICO |
| Opis | mocowanie amortyzatora |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
000
0000
00000| Kod towaru | SS7917 FAI |
| Producent | FAI AUTOPARTS |
| Opis | mocowanie amortyzatora |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| wymagana liczba | 2 |
000
0000
00000| Kod towaru | SS9096 FAI |
| Producent | FAI AUTOPARTS |
| Opis | zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
| wymagana liczba | 2 |
