1.997.091 EPSSONDA LAMBDA MAZDA DAEWOO
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba przewodów | 2 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.002 |
AT12169 ATASONDA LAMBDA MAZDA MATIZ, NUBIRA, REZZO, RAV4
Informacja uzupełniająca | w razie potrzeby zastosować dołączone wtyczki |
Długość przewodu [mm] | 620 |
sonda lambda | ogrzewana |
Masa [g] | 110 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
dla numeru OE | FEJK-18-861 |
Szerokość 1 [mm] | 90 |
Wysokość 1 [mm] | 50 |
ADBP700081 BLPSONDA LAMBDA CHEVROLET
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 2 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 348 |
Ciężar [kg] | 0,066 |
uwzględnić informację serwisową |
ES10761-12B1SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
GOS-2000SONDA II (UNIWERSALNA)
570114A ERASONDA LAMBDA
Długość przewodu [mm] | 200 |
Liczba przewodów | 2 |
09SKV902SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 2 KABLE
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 2 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177439 FEBSONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 2 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 348 |
Ciężar [kg] | 0,066 |
6PA 358 103-001SONDA LAMBDA DAEWOO
NUBIRA (KLAJ) 1997.04->
51-76-0002CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. CHEVROLET
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 270 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba zestyków | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,11124 |
dla numeru OE | 96 253 546 |
Długość [mm] | 370 |
Liczba połączeń | 2 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |