FG1500-12B1MODUŁ POMPY PALIWA
BMW 1, 3, X1
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika ciśnienia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
A2C53025284Z VDOPOMPA PALIWA ZESPÓŁ ZASILAJĄCY BMW
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Ciśnienie [bar] | 4,7 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie robocze [V] | 13,5 |
A2C53220364Z VDOPOMPA PALIWA ZESPÓŁ ZASILAJĄCY BMW
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Ciśnienie [bar] | 5,4 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie robocze [V] | 13,5 |
775577 ERAPOMPA PALIWA
Ciśnienie [bar] | 5 |
Liczba zestyków | 4 |
Wydatek [l/h] | 170 |
GA2276MODUŁ POMPY PALIWA
Natężenie prądu [A] | 11,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 180 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ciśnienie robocze [bar] | 5,3 |
7.05656.17.0 PIEPOMPA PALIWA ZES. NAPR. BMW
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 116 |
Długość całkowita [mm] | 205,4 |
Natężenie prądu do [A] | 11,5 |
Ciśnienie [bar] | 5,3 |
Ciśnienie [psi] | 76,9 |
Napięcie [V] | 12 |
630680 HPPOMPA PALIWA - MODUL
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | z kołyską |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
08.38.055 TRUPOMPA PALIWA KPL. BMW
dla numeru OE | 16 11 7 190 946 |
348725 VALMODUŁ POMPY PALIWA
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie [bar] | 3,5 |
Wydajność tłoczenia [l/min] | 84 |
Dolot - Ø [mm] | 110 |
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm] | 134 |
Napięcie [V] | 13,5 |
Ciężar [kg] | 1,07 |