Produkty1

GH-431591HZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY
BMW SERIA 3 E9 05-11, X1 11- /ALUMINIOWY/

Wyprzedaż
Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
sparowany numer artykułu GH-431591V
Materiał Aluminium
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Średnica tłoka [mm] 57
Rozstaw śrub mocujących [mm] 104
system hamulcowy ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
niewymagany zwrot starej części

Zamienniki TecDoc3

131-04-460 ABAZACISK HAM PRZ.PR.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
system hamulcowy ATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 300
sparowany numer artykułu 131-04-459
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Nowa część
niewymagany zwrot starej części

44SKV832ZACISK HAMULCA BMW
PRZÓD PRAWY BMW 3 (E90, E91, E92, E93) Z4 (E89

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
system hamulcowy ATE
Gwarancja 3 lata gwarancji
Rozstaw śrub mocujących [mm] 104
niewymagany zwrot starej części
sparowany numer artykułu 44SKV831
Ciężar [kg] 2,8
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 24
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 57
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

55SKV252ZACISK HAM. PRZOD PRAWY

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo szare
Liczba połączeń 1
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Gwarancja 3 lata gwarancji
Rozstaw śrub mocujących [mm] 103
niewymagany zwrot starej części
sparowany numer artykułu 55SKV251
Średnica tłoka [mm] 57
Ciężar [kg] 4,12
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)