131-04-102 ABAZACISK HAMULCA PRZ.PR.
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 25 |
system hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | 131-04-101 |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |
178765 FEBBRAKE CALIPER
sparowany numer artykułu | 178764 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 52 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Nowa część | |
Materiał | Żeliwo |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 2,27 |
FCL694084 FERZACISK HAMULCA TARCZOWEGO PRZÓD P PASUJE DO: CHEVROLET CORSA CHRYSLER CROSSFIRE
Ciężar [kg] | 2,4 |
Liczba cylindrów | 1 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk pływający |
Gwintowana złączka | NIPPLE SPECIAL |
Materiał | Stal |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
system hamulcowy | ATE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 52 |
Rozmiar gwintu 1 | M8X1,25 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 76 |
sparowany numer artykułu | FCL694083 |
Długość opakowania [cm] | 19,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 15,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 12 |
Średnica tłoka 1 [mm] | 52 |
GH-433665HZACISK HAMULCOWY PRZÓD PRAWY
OPEL ASTRA G 98-05 /SYSTEM ATE/ [52MM]
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
sparowany numer artykułu | GH-433665V |
Średnica tłoka [mm] | 52 |
Materiał | Żeliwo |
system hamulcowy | ATE |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
niewymagany zwrot starej części |
23SKV052ZACISK HAMULCA ASTRA G PRZÓD/P
542290 , OPEL
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
system hamulcowy | ATE |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 94 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 23SKV051 |
Ciężar [kg] | 3,26 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 52 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |