00
00000
00000| Kod towaru | JRM549 |
| Producent | TRW |
| Opis | przekładnia kierownicza |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Ograniczenia producenta | TRW |
| Długość [mm] | 616 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 412 |
| Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 11 |
| Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 30,5 |
| Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. | z zazębieniem |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Przestrzegać danych technicznych |
0
0
00000| Oś przednia po obydwu stronach | |
| Kod towaru | 92.90182 |
| Producent | RTS |
| Opis | drążek kierowniczy |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Gwint zewn. 1 [mm] | M14x1,5 |
| Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 295 |
| Ciężar [kg] | 0,543 |
0
00000| Kod towaru | 714521524 DRI |
| Producent | DRI |
| Opis | przekładnia kierownicza |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rodzaj przekładni kierowniczej | Przekładnia kierownicza z listwą zębatą |
| dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
| Długość [mm] | 1170 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm] | 115 |
| Ciężar netto [kg] | 5,62 |
00
0000
00000| Kod towaru | 7376040 SAS |
| Producent | SASIC |
| Opis | przekładnia kierownicza |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| dla numeru OE | 51909794+ |
| dla numeru OE | 77366165+77366166 |
| Informacja uzupełniająca | z przegubem wzdłużnym |
| Informacja uzupełniająca | z przegubami kulowymi |
00
0000
00000| Kod towaru | 7376040B SAS |
| Producent | SASIC |
| Opis | przekładnia kierownicza |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| dla numeru OE | 51909794+ |
| dla numeru OE | 77366165+77366166 |
| Informacja uzupełniająca | z kompletem montażowym |
| Informacja uzupełniająca | z przegubem wzdłużnym |
| Informacja uzupełniająca | z przegubami kulowymi |
