00
0000
00000| Kod towaru | ADBP250023 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | filtr kabinowy |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 253 |
| Szerokość [mm] | 217 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| Ciężar [kg] | 0,248 |
| uwzględnić informację serwisową |
00
0000
00000| Kod towaru | ADV182501 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | filtr kabinowy |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 248 |
| Szerokość [mm] | 216 |
| Wysokość [mm] | 30 |
| Ciężar [kg] | 0,177 |
| uwzględnić informację serwisową |
000
00000
00000| Kod towaru | 1987432357 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | filtr kabinowyFABIA/POLO |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 246 |
| Szerokość [mm] | 216 |
| Wysokość [mm] | 32 |
| Ilość | 1 |
| Wersja podstawowa (nr art.) | 1987432057 |
| Wysoka wydajność wersja z węglem aktywnym (nr art.) | 0986628604 |
000
00000
00000| Kod towaru | 1987435511 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | filtr kabinowyMERCEDES G-CLASS, PORSCHE PANAMERA |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 218 |
| Szerokość [mm] | 253 |
| Wysokość [mm] | 35 |
| Ilość | 1 |
00
00000
00000| Kod towaru | 173280 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | filtr kabinowy |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 253 |
| Szerokość [mm] | 217 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| Ciężar [kg] | 0,248 |
00
00000
00000| Kod towaru | 19592 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | filtr kabinowy |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 248 |
| Szerokość [mm] | 216 |
| Wysokość [mm] | 30 |
| Ciężar [kg] | 0,177 |
00
00000| Kod towaru | 109520 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | filtr kabinowy |
| materiał ramki | Filc |
| Długość [mm] | 247 |
| Szerokość [mm] | 216 |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Rodzaj filtra | z działaniem absorbującym zapach |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Wysokość [mm] | 32 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
