ADM51161C BLPALTERNATOR / BLUEPRINT
A5098Alternator
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
CAL35216ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
ID wykonania wtyczki | CPA0166 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | MAZDA |
CAL35216GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Ograniczenia producenta | MITSUBISHI |
ID wykonania wtyczki | CPA0166 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | MAZDA |
209358A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
ID wykonania wtyczki | B+DP |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 84,5 |
8EL 011 712-321ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
EAL-4513 KAVALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
5535973 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
ID wykonania wtyczki | B+,P,D |