Zamienniki TecDoc7

770007 ERAPOMPA PALIWA FIAT/OPEL/PSA 1,0BAR.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Ciśnienie [bar] 1
Tryb pracy elektryczny
Liczba połączeń 2
Wydatek [l/h] 120
Ciężar [kg] 0,346

770007A ERAPOMPA PALIWA FIAT/OPEL/PSA 1,0BAR.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Ciśnienie [bar] 1
Tryb pracy elektryczny
Liczba połączeń 2
Wydatek [l/h] 120
Ciężar [kg] 0,346

770086 ERAPOMPA PALIWA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Ciśnienie [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
Liczba połączeń 2
Wydatek [l/h] 90
Ciężar [kg] 0,505

770086A ERAPOMPA PALIWA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Ciśnienie [bar] 3
Tryb pracy elektryczny
alternatywnie
Liczba połączeń 2
Wydatek [l/h] 90
Ciężar [kg] 0,505
alternatywny zestaw naprawczy 770086

770131 ERAPOMPA PALIWA FIAT/OPEL/PSA 1,0BAR.

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Ciśnienie [bar] 1,5
Tryb pracy elektryczny
Liczba połączeń 2
Wydatek [l/h] 130

201613 HPPOMPA PALIWA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Tryb pracy elektryczny
Liczba zestyków 2
Sposób montażu Złącze wtykowe płaskie
Napięcie znamionowe [V] 12
Rodzaj paliwa benzyna
Ciśnienie robocze [bar] 1

02SKV232SILNIK POMPY PALIWA
M CA012OPEL SPI/POLONEZ BOSCH 0580453509/05803

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW1

GORLICE1

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Napięcie [V] 12
Strona zabudowy w zbiorniku paliwa
Średnica [mm] 43
Tryb pracy elektryczny
Wydatek [l/h] 85
Układ wtryskowy Wtrysk jednopunktowy (SPI)
Informacja uzupełniająca z filtrem
Gwarancja 4 lata gwarancji
Ciężar [kg] 0,36
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 12
Ciśnienie robocze [bar] 1,1
Liczba otworów wlotowych/wylotowych 1/1
Długość 1 [mm] 74
Długość 2 [mm] 125
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)