GH-323382AMORT.PRZ.MERCEDES VITO W638 1996-2003
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie oleju |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Numer artykułu zalecanego dodatku | GH-694702 |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
G16727 MONAMORTYZATOR MERCEDES P
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna opaska zaciskowa |
Ciężar [kg] | 5,500 |
Średnica otworu [mm] | 32 |
Gwarancja | 5 lat gwarancji na akcesoria przy wymianie parami |
Średnica korbowodu [mm] | 22 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | MK112 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | PK006 |
Długość opakowania [cm] | 57,1 |
Szerokość opakowania [cm] | 17 |
Wysokość opakowania [cm] | 17 |
SA65143.06AMORTYZATOR GAZ MERCEDES BENZ VITO (638 SERIE
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
maks. długość [mm] | 575 |
min. długość [mm] | 385 |
średnica obudowy amortyzatora [mm] | 51 |
Średnica korbowodu [mm] | 22 |
Gwint korbowodu | M14X150 |
V4301 MONAMORTYZATOR MERCEDES VITO P
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
system tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna opaska zaciskowa |
Ciężar [kg] | 5,200 |
Średnica otworu [mm] | 32 |
Długość 1 [mm] | 420 |
Długość 2 [mm] | 574 |
Gwarancja | 5 lat gwarancji na akcesoria przy wymianie parami |
Średnica korbowodu [mm] | 22 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | MK112 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | PK006 |
Długość opakowania [cm] | 71,2 |
Szerokość opakowania [cm] | 21,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 21,5 |