NZS-FR-000 NTYZESTAW SPRZĘGŁA Z KOŁEM JEDNOMASOWYM
FORD MONDEO 2.0DI/TDCI 2000-09.2002 115KM
Sprzęgło | Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe |
Informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wysprzęglika centralnego |
Liczba zębów | 23 |
Rok modelowy do | 2002 |
Numer seryjny | NZS-FR-000 |
ADF1230134 BLPSPRZĘGŁO (KPL) FORD
1129128
średnica zewnętrzna [mm] | 240 |
Liczba zębów | 23 |
wieloczęściowy | czteroczęściowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wysprzęglikiem centralnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Ze smarem syntetycznym |
Informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym |
Ciężar [kg] | 19,000 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dwumasowym kołem zamachowym |
uwzględnić informację serwisową |
ADF123505 BLPKOŁO ZAMACHOWE FORD
Średnica wewnętrzna piasty [mm] | 36,3 |
Liczba otworów EDC/karbów | 34 |
Średnica otworu mocującego piastę [mm] | 11,6 |
Średnica zewnętrzna piasty [mm] | 117,4 |
Średnica podziałowa otworów piasty [mm] | 88 |
Liczba otworów mocujących piastę | 8 |
Średnica podziałowa otworów płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 260 |
Średnica wewnętrzna bieżnika [mm] | 148,9 |
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm] | 283,2 |
Liczba otworów mocujących płyty dociskowej sprzęgła | 6 |
Liczba zębów | 116 |
Ciężar [kg] | 12,420 |
uwzględnić informację serwisową |
KC124SPRZEGLO SPRZEGLO Z KOLEM ZAMACH
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dociskiem sprzęgła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska oporowego |
Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
Informacja uzupełniająca | z kołem zamachowym |
Informacja uzupełniająca | z tarczą sprzęgła |
Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
Wersja silnika | dla silników z kołem zamachowym dwumasowym |
Liczba zębów | 23 |