Produkty1

PP003POMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO 159 05-

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Liczba otworów wlotowych/wylotowych 2
Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Ø koła pasowego [mm] 126

Nasze zamienniki4

KS00000145POMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie

KS01000115POMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie

PI1001 GRIPOMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO 159 1.9JTDM 05-

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta ZF
Liczba żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 125

PI1001X GRIPOMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO 159 1.9JTDM 05-
bez kaucji !!!

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Zamienniki TecDoc2

140-01-035 ABAPOMPA WSPOMAGANIA

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Koła pasowe z kołem pasowym
Liczba rowków 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ciśnienie [bar] 90
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Nowa część bez depozytu

10SKV240POMPA WSPOMAGANIA
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDM

Dostępność

ROPCZYCE0

STRZYŻÓW0

KLĘCZANY0

RZESZÓW0

GORLICE0

CENTRALA0

HUB0

FILIA ODLEGŁA0

Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Gwarancja 3 lata gwarancji
Ciężar [kg] 2,17
Ciśnienie robocze [bar] 90
Wydatek [l/h] 80
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)