0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 430652 ABS |
Producent | A.B.S. |
Opis | zacisk hamulca |
Średnica tłoka [mm] | 40 |
system hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | 430651 |
Ciężar [kg] | 1,25 |
Materiał | Aluminium |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Liczba połączeń | 1 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 144 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 20 |
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 430222 ABS |
Producent | A.B.S. |
Opis | zacisk hamulca |
Średnica tłoka [mm] | 48 |
system hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | 430221 |
Ciężar [kg] | 2,72 |
Materiał | Żeliwo szare |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 94 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | 131-04-712 ABA |
Producent | ABAKUS |
Opis | zacisk hamulca |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
system hamulcowy | ATE |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Średnica tłoka [mm] | 48 |
sparowany numer artykułu | 131-04-711 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | 179457 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | zacisk hamulca |
sparowany numer artykułu | 179443 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 48 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Nowa część | |
Materiał | Żeliwo |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 2,565 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
oś przednia, z prawej | |
Kod towaru | 42SKV262 |
Producent | ESEN SKV |
Opis | zacisk hamulcaPRZÓD PRAWY, MINI MINI (R50, R52, R53) |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
system hamulcowy | ATE |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 94 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 42SKV261 |
Ciężar [kg] | 2,77 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 48 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |