240614 ABSDRĄŻEK KIEROWNICZY DACIA
Długość przegub osiowy [mm] | 206 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
sparowany numer artykułu | 240614 |
Ciężar [kg] | 0,516 |
24-21057 DYSDRĄŻEK KIEROWNICZY DUSTER
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość przegub osiowy [mm] | 205 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1.5 |
Ciężar [kg] | 0,54 |
37281 FEBDRĄŻEK KIEROWNICZY RENAULT
Długość [mm] | 191 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,520 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
L25231 MONDRĄŻEK KIEROWNICZY DACIA
DACIA Duster, RENAULT Duster
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,500 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 / M16x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Długość opakowania [cm] | 31 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
RE-AX-8765DRĄŻEK KIEROWNICZY BOCZNY (BEZ KOŃCÓWKI) L/P (DŁ.: 221MM) PASUJE DO: DACIA DUSTE
Strona zabudowy | Oś przednia |
Długość [mm] | 221 |
Średnica 1 [mm] | 16 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 31,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
SDK-RE-001 NTYDRĄŻEK KIEROWNICZY
RENAULT DUSTER 2011-
60 93 7281DRĄŻEK KIEROWNICZY
Długość [mm] | 191 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,520 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przeciwnakrętką |
700753 HPDRAZEK KIEROWNICZY
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Gwint zewn. 1 [mm] | M 16 x 1,5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 295 |
Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 14 x 1,5 |