0
00
00000| z przodu po prawej | |
| Kod towaru | SK-2422 |
| Producent | ARNOTT |
| Opis | amortyzator pneumatyczny |
| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Podwozie | dla pojazdów bez zawieszenia AMG |
| Rodzaj resorowania | dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z układem ABC |
| Sposób mocowania amortyzatora | górna obejma |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolny trzon |
| Wymagany zwrot starej części | |
| gruntownie wyremontowany | |
| sparowany numer artykułu | SK-2423 |
| Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od | 032100 |
| wyprodukowano w | USA |
| Długość opakowania [cm] | 76,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 19 |
| Wysokość opakowania [cm] | 20 |
| Ciężar netto [kg] | 9,8 |
| Ciężar [kg] | 11,5 |
0
00
00000| z przodu po prawej | |
| Kod towaru | SK-2454 |
| Producent | ARNOTT |
| Opis | amortyzator pneumatyczny |
| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Rodzaj resorowania | dla pojazdów z zawieszeniem hydro-pneumatycznym |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z układem ABC |
| Sposób mocowania amortyzatora | górna obejma |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolna obejma |
| Wymagany zwrot starej części | |
| gruntownie wyremontowany | |
| sparowany numer artykułu | SK-2455 |
| Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) do | 032099 |
| wyprodukowano w | USA |
| Długość opakowania [cm] | 76,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 19,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 19 |
| Ciężar netto [kg] | 9,7 |
| Ciężar [kg] | 11,4 |

0
00000| Kod towaru | AT10266 ATA |
| Producent | ATA |
| Opis |
00000| 1. oś przednia strona prawa | |
| Kod towaru | AT13883 ATA |
| Producent | AT AUTOTEILE GERMANY |
| Opis | amortyzator |
| Strona zabudowy | 1. oś przednia strona prawa |
| Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
| Typ amortyzatora | amortyzator podtrzymujący sprężynę |
| Sposób mocowania amortyzatora | górna obejma |
| Sposób mocowania amortyzatora | dolny trzon |
| sparowany numer artykułu | at13882 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| dla numeru OE | 220 320 84 13 |
