00000| Kod towaru | RT1523 ATL |
| Producent | AUTLOG |
| Opis | koło pasowe, wał korbowy |

00000| Kod towaru | RT2523 ATL |
| Producent | AUTLOG |
| Opis |
00
000
00000| Kod towaru | 10241 IMP |
| Producent | IMPERGOM |
| Opis | koło pasowe, wał korbowyP1007/P206/XSARA/FORD 1,6TDCI |
| Liczba żeber | 5 |
| Masa [g] | 2398 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 162 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| Szerokość 1 [mm] | 34 |
| Szerokość 2 [mm] | 26,7 |
00
000
00000| Kod towaru | 10241K IMP |
| Producent | IMPERGOM |
| Opis | zestaw koła pasowego, wał korbowyKPL. Z ŚRUBĄ I PODKŁADKĄ |
| dla numeru OE | 0515P8 |
| Liczba żeber | 5 |
| Masa [g] | 2505 |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
| Numer komponentu | 2 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 161,6 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,3 |
| Szerokość 1 [mm] | 34 |
| Szerokość 2 [mm] | 26,7 |
00
00
00000| Kod towaru | DP0597 |
| Producent | BGA |
| Opis | koło pasowe, wał korbowy |
| Informacja uzupełniająca | wysprzęglony |
| Szerokość [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 160 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 153 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
000
0000
00000| Kod towaru | VD1094 |
| Producent | CONTINENTAL CTAM |
| Opis | koło pasowe, wał korbowy |
| Długość opakowania [cm] | 17,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
| Ciężar [kg] | 2,15 |
| Liczba żeber | 6 |
| dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków |

000
0000
00000| Kod towaru | VD1094S |
| Producent | CONTINENTAL CTAM |
| Opis | koło pasowe, wał korbowy |
| Długość opakowania [cm] | 17,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 17,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
| Ciężar [kg] | 2,15 |
| Liczba żeber | 6 |
| Informacja uzupełniająca | z zestawem śrubowym |
| alternatywnie |
00
0000
00000| Kod towaru | DPV1068 DAY |
| Producent | DAYCO |
| Opis | koło pasowe, wał korbowy1.4HDI 1.6HDI |
| Ø koła pasowego [mm] | 162,0 |
| Wysokość 1 [mm] | 26,0 |
| Wysokość 2 [mm] | 36,0 |
| Ciężar [kg] | 2,4 |
