3428-S ABSBĘBEN HAMULC. FORD RANGER 99-
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 295 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 68 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 81 |
Felga, liczba otworów | 6 |
średnica piasty koła [mm] | 93 |
Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 346 |
Ciężar [kg] | 12,13 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 139,7 |
8DT 355 301-831BĘBEN HAM. B-SERIE (UN), B-SERIE PLATFORM/CHASSIS (UN), BT-50 PICKUP (B
Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 347 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 81 |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 295 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 68 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 296,5 |
Wzór otworów/liczba otworów | 06/08 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 139,7 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 93 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 12,5 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 11,5 |
Techniczny numer informacyjny | 61357 |
BD-4860 KAVB?BEN HAM. FORD RANGER 99-12 / MAZDA B-SERIE 99-06
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 68 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 81 |
Liczba otworów | 6 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 93 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 140 |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 295 |
94035400 TXTBEBEN HAM.
Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 347 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 81 |
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 295 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 68 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 296,5 |
Wzór otworów/liczba otworów | 06/08 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 139,7 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 93 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 12,5 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 36,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 35,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 10,1 |
Ciężar [kg] | 11,5 |