25-81-0004-1KORPUS PRZEPUSTNICY FORD
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Napięcie [V] | 12 |
Średnica [mm] | 60 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
Liczba zestyków | 6 |
Ciężar [kg] | 1,14 |
AT20092 ATAKORPUS PRZEPUSTNICY FORD MONDEO, S-MAX 2.0 06-
7.03703.74.0 PIEKORPUS PRZEPUSTNICY FORD
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 55 |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu |
556239A ERAKORPUS PRZEPUSTNICY
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba zestyków | 6 |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
12SKV069KORPUS PRZEPUSTNICY
..
12SKV104KORPUS PRZEPUSTNICY
75E9183-JPNELEKTRONICZNA PRZEPUSTNICA POWIETRZA FORD C-MAX
C-MAX 1.8I/2.0I 07->10, FIESTA V 01-08, FOCUS II 1.8I/2.0I 04->, MONDEO IV 2.0I 07->, S-MAX 2.0I 06->14
955199 NISPRZEPUSTNICA POWIETRZA
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
Dolot - Ø [mm] | 71 |
Ø wylotu [mm] | 55 |
Szerokość [mm] | 85 |
Wysokość [mm] | 167 |
Długość [mm] | 136 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Liczba zestyków | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
639316 HPPRZEPUSTNICA
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 6 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Dolot - Ø [mm] | 55 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
element wrażliwy elektrostatycznie | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |